sha-5a-beet

shebak we balkona welwad sabalona

Sunday, April 02, 2006

الجزء التانى

يتم عقد قمة ثنائية مشتركة عاجلة بين كل من الست بلكونه والواد سبالونة لمناقشة الوضع الراهن وتنتهى المباحثات بالاتفاق على ضرورة الانتقام من الجانى فى الواقعة المذكورة فى الجزء السابق.. هذا ولاتزال خطة الانتقام فى اطار السرية التامة.. كان هذا الموجز واليكم النشرة بالتفصيل
بلكونه واقفه على الرصيف مستنيه الواد شباك عشان رايحين السيما.. يقترب سبالونة فى حرص ويوريها الصوره جسم الجريمة
سبالونة: عاجبك كده ياست هانم.. آدى اخرة دلعك فيه... عشان ميت مره اقولك الواد ده مايجيش بالحنيه وانتى متسمعيش الكلام
بلكونة: متخافش يا سبالونة... هو الجانى على روحه.. واذا كان فاكر نفسه شباك ضرفتين فانا بلكونه اربع ضرف.. وشنكل

Image hosting by Photobucket



36 Comments:

  • At 10:47 AM, Blogger S H E B A K said…

    oops

     
  • At 5:56 AM, Blogger haybaaaaan said…

    واضح يا شباك انك جبته لنفسك و الدم هايبقي للركب بس ولا يهمك خليك شجاع والمثل بيقول الشباك اللي يجيلك منه الريح سيبه مفتوح و خليك شجاع...ايح
    (عشان الوزن بس)

     
  • At 11:13 AM, Blogger Aladdin said…

    عموما ولا يهمك يا عم شبّاك دلوقت الدنيا اتطورت وفي حاجة دلوقت اسمها "حقوق الشبابيك" ولو باظت خالص ممكن نظبطك كلاجئ سياسي ونسفرك إلى دولة "شبابيكيا" الفيدرالية حيث لا بلكونات ولا سابلونات!!!

     
  • At 4:04 PM, Blogger Lasto-adri *Blue* said…

    ياجماعة.. العبوا مع بعض ما تتخنقوش عشان أجيب لكم شيكولاتة

     
  • At 4:59 PM, Blogger Solo said…

    لا يا جماعة أوعوا تلعبوا مع بعض ... محدش عارف نوايا التانى عاملة ازاى .... مفيش امان الأيام دى
    و ركب شنكل يا عم شباك بدل الفضايح دى
    ما تقول حاجة يا طلعت يا مصرى يا أخى

     
  • At 4:01 AM, Blogger AZ said…

    شكلى كده هقضى على شباك وشركاه
    balakona

     
  • At 8:20 PM, Blogger G said…

    جامدة مزيكة بروس لي دي جدا ً .. أنا متوقع إن في حد حيطلع (......)أهله بقى حسب المزيكة دي

     
  • At 1:35 AM, Blogger Ahmad El-Saeed said…

    ana bass nefsy a3raf 7aga wa7da .. howa ento betersemo el ashkal de be2edeko walla bete3meloha 3ala el computer walla eh belzabt ?!!

     
  • At 12:14 AM, Blogger AZ said…

    لا بنروح لواحد دجال يعزملنا على الكمبيوترات يطلع بوستات

     
  • At 7:54 AM, Blogger Ahmad El-Saeed said…

    ana mish fahem leeh el rad beltare2a el bay7'a de .. ana kont fe3lan bas2al 3ashan el ashkal 3agbany awy , fay2om el rad yekon belshakl da ??!!

    merci 3ala zo2ek awy ya az.

     
  • At 11:39 AM, Blogger Nader said…

    amazing guys...lol
    ya jame3a el blogs yali 2ilkom ra2i3aaaa
    bhanikon 3ala hal shi
    am lebanese btw just incase any of u was wondering

     
  • At 4:24 PM, Blogger AZ said…

    احمد السيد او السعيد:
    عايزنى اكدب يعنى!!!!!!!!! هو اللى يقول الحق يبقى كخه فى البلد دى!!!!!

    نادر:
    منورنا يافندم وربنا يخليك
    :)

     
  • At 10:33 AM, Blogger moro said…

    بلوج روعه و شخصيات جميله و يا رب نشوفهم
    animation
    قريب ان شاء الله

     
  • At 2:46 AM, Blogger El Masry said…

    dah kalam bardo ya 3mad ya khoya ??? testanhez elforsa we te3mel V le2s7abak.

    bas let me tell u this....accoring to dan brown in Davinci code that V sign means U R Really Good as a Bull ;) do u get that ....so guys after all he did that as a good deed at least for sabalona....but balakona.......I have no explanation for that !????? hmm anybody wanna comment ! specially for balakona's sake ??

    ;) keep it up guys..we love you

    ana mosh sa3eed

     
  • At 6:32 AM, Blogger Nasser said…

    هههههههههههههههههههههه المزيكا مع البوستات دي تجنن
    إنتو دماغكو ملهاش حل

     
  • At 4:43 PM, Blogger BaTaBeeT said…

    mateskotish ya balkona !!(gaya ahadi el nofos)

     
  • At 7:51 AM, Blogger Eddie said…

    eih ya ged3an ba2alko tesa3 seneen mabtekteboosh 7aga leh?
    mestaneyeen el entekam.

    eddie

     
  • At 3:56 AM, Blogger meho said…

    a7san 7all howah enkoh temskooh tenafadoooh .....

     
  • At 10:44 AM, Blogger Nour said…

    Where r u guys??
    Long time no sha7'abeet..

     
  • At 12:06 AM, Blogger Omar said…

    باقول ايه يا جماعة، انا عايزكم تستحرصوا كويس اليومين دول، انا سامع ان فيه واحد بتاع الوميتال جديد هيفتح في المنطقة، ودلوقتي الاتحاد قوة، والاسماعيلي اتغلب وكدة

     
  • At 8:57 AM, Blogger Me2 said…

    i love the design & the idea itself
    great job really

     
  • At 12:49 PM, Blogger Aladdin said…

    فين بقى الجزء التالت؟

     
  • At 11:35 AM, Blogger Epitaph said…

    wow..great job...!! first time to stop by,,Az you're there))))) you impress me , dear!! wtgg , folks! we ma7dosh yeskot le el tany!

     
  • At 2:05 AM, Blogger BaTaBeeT said…

    ento feen?
    m2alko mo7'tafeyeen 100 sana

     
  • At 9:07 AM, Blogger Hafsa said…

    شخابيط هو انت اخت بطابيط؟
    علي العموم معرفتك زين الزين
    كنت غايبة عني فين طول الوقت ده
    انا موت في دباديب مدونتك من اول بوست
    بس بجد انتي خطيرة
    موتيني من الضحك بعد ما بطابيط وقفت شغل في العب

    انا بتكلم كتير معلش بس اصلي مهرتلة شوية

    انبي تبقي تشخطبتي حاجة جديدة عشان تفرحينا و نشوف حصل ايه لشباك

    تحياتشي

     
  • At 1:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    يااااه
    أخيرا لقيت مدونة كاريكاتير
    بصراحة التصميم تحفة بجد والرسوم ممتازة
    ياريت تشرفوني في مدونة الكاريكاتير بتاعتي بقى وتضيفوني عندكم
    http://caricatooz.blogspot.com/
    د. أشرف حمدي
    رسام كاريكاتير

     
  • At 8:03 PM, Blogger makhlouf said…

    كتابتك ظريفه أوى

     
  • At 7:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    هذه البلكونه اختى

    بجد فخور بيكى

     
  • At 10:41 AM, Blogger ياسمين حميد said…

    هو انتوا سبتوا تاركم؟
    >:-D

    مرت قرابة السنة منذ آخر تدوينة. يللا عايزين نشوف جديد
    !!!

     
  • At 7:53 PM, Blogger Sharm said…

    و ايه النتيجة ؟

     
  • At 1:12 AM, Blogger BElieVE said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 4:11 PM, Blogger Sara Swidan said…

    كفاية بقى ..

    يللا غير البوست ..

    ولا إنت شكلك قفلت الدكان ولا إيه؟

     
  • At 7:20 PM, Blogger Miss Dot said…

    gamda awi el blog de

    a7lami el moba3thara plz open the comment and you will see how it will be : so so so many comments


    yasso
    miss dot - Plz Wait Changing is in progress-

    N0Ga

     
  • At 2:43 PM, Blogger barb michelen said…

    Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

     
  • At 5:13 PM, Blogger الخيلاء said…

    "_"

    متابعه

    الله يعين شباك ليلتو مطينه بطين
    :)

    عجبني ديكور المدونه

    :)

     
  • At 3:54 AM, Blogger arab girlscool said…

Post a Comment

<< Home